joi, 26 ianuarie 2012

iOS 5 Battery Fix – experienta mea:

Acum doua zile v-am spus cum puteti instala celebrul iOS 5 Battery Fix care ar trebui sa rezolve problemele cu autonomia bateriei pentru terminalul iPhone 4S. Ieri v-am spus ca acest patch ar putea fi complet inutil deoarece un membru al Chronic Dev Team si dezvoltatorul SAM sustin ca in codul din iOS 5 Battery Fix nu s-a gasit vreo dovada a faptului ca tweak-ul ar modifica in vreun fel setarile iOS-ului. In cele 2 zile trecute de la prezentarea tweak-ului l-am avut instalat pe propriul terminal iPhone 4S si concluzia mea este ca el nu prea functioneaza.

Am folosit terminalul la fel ca in orice alta zi insa din pacate nu am sesizat o crestere a autonomiei bateriei asa ar trebui sa se intample. Dezvoltatorul iOS 5 Battery Fix sustine ca toti cei care l-au instalat pe iPhone 4S ar trebui sa observe o crestere a autonomiei bateriei, unii care l-au instalat ar fi confirmat acest lucru insa eu nu o pot face. Voi ce experienta ati avut cu iOS 5 Battery Fix pe iPhone 4S? Tweak-ul a fost facut special pentru iPhone 4S si nu pentru alte terminale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu